> هالیوود در خدمت عقده‌گشایی صهیونیسم :: قیام

قیام

هالیوود در خدمت عقده‌گشایی صهیونیسم

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ



نویسنده: مرتضی اسماعیل دوست

کاری از: گروه سینمایی آوینی فیلم

تنظیم و ویرایش: سایت حرف آخر

هالیوود کارخانه ای است که براساس تقاضای سردمدارانی سیاست‌مند، محصولاتی جدید را به چرخه‌ی تولید برده و با استفاده از ماده تبلیغات و با کمک نیروی کاری شناخته شده از بازیگران و عوامل مطرح، ساخته‌هایی را به خروجی نگاه جهانیان می‌رساند و در این میان، اتفاقات و حوادثی بسیار از بزنگاه‌های تاریخی، بهانه‌ای برای روشن شدن موتور این کارخانه پرهیاهو است. مساله هسته ای ایران که در چند سال اخیر بهانه ای برای دشمن تراشی کشورهای غربی و به خصوص امریکا بوده است نیز یکی از تقاضاهای سردمداران صهیونیست هالیوود برای تولید سازه هایی پوشالی اما خوش آب و رنگ در جهت دامن زدن به این مساله است و آثار آن را در سریال ها و مجموعه های جدید تولیدی به عینه و با رنگ هایی متفاوت می توان دید که در همگی آن ها شیطنت های خاص رسانه ای علیه موجودیت کشوری مستقل چون ایران به چشم می خورد.

فیلم اورشلیم؛ شمارش معکوس به کارگردانی هارولد کرنک است که اقتباسی از کتاب اورشلیم شمارش معکوس: هشدار جهانی به نویسندگی جان هاگ، کشیش آمریکایی است، این ساخته براساس نگره ای متوهم و با سوء استفاده از اعتقادات، اعلام می کند که کشورهای اسلامی و روسیه به اسرائیل حمله خواهند کرد! براساس دنیای خواب زده نویسنده، اعضای این گروه مسلمان را ایرانی هایی با عنوان هفت شگفت انگیز تشکیل می دهند که درصدد نابودی امریکا از طریق بمب گذاری هستند. طبق همین توهمات پیش بینی شده در این فیلم، همین گروه تروریست در عملیاتی دیگر، در صدد از بین بردن قدرتی! دیگر چون اسرائیل هستند که از طریق مرگ نماینده آن ها در خاک آمریکا رخ می دهد. همه چیز دست به دست هم داده تا این پیش روی ها ادامه یابد و تا بدانجا رسد که با همکاری نیروهای امنیتی از این کشتار دسته جمعی جهان! جلوگیری شود. این قصه مضحک سردمداران غربی و توهم توطئه ای که خود در سر دارند، چنان به تصویر کشیده می شود تا کشوری غارتگر چون رژیم صهیونیستی را که سال هاست به عنوان غاصب سرزمین فلسطین شناخته شده و عامل کشتار مردم بی دفاع آن هاست را به عنوان مظلومانی دردمند نشان دهد! و این سناریوی طراحی شده برای تروریست خواندن ایران و اتصال برنامه مشخص هسته ای ایران به جریان بمب افکنی و کشتار جهانی چنان بی خردانه و بی باور عنوان می شود که عقده گشایی های آن برای هر چشم حقیقت بینی، کاملا واضح و مبرهن خواهد بود. درام فیلم از جایی شروع می شود که آرلین راکول، قاچاقچی آمریکایی، اقدام به حضور هفت شگفت انگیز به امریکا می کند و درصدد اعلام به اف بی آی است، اما در ابتدای این ملاقات توسط یکی از اعضای گروه عملیات هفت شگفت انگیز کشته می شود، در این بین دافتری (مأمور اف بی آی) که درحال مذاکره با راکول است موفق می شود عامل کشتار را دستگیر کند. در بخش بعدی جک نماینده سیا و ایو نماینده اف بی آی درباره نیک و دین تانر با فرد هدف رابطه شان که از نیروهای سابق سیا است، دیدار می کنند. پدر "ایو" یکی از سران سیا به شمار می رود و در واقع یکی از افرادی است که در مناسبات و معادله های برنامه ریزی شده در قالب جنگ دولت ها تلاش می کند.

 


با همین داده های ابتدایی می توان نتیجه گرفت که سازندگان در صدد تطهیر جنایات بسیار اسرائیل در سطح جهانی، ناامن دانستن ایران در منطقه و جهان و تلقین حسی مظلومانه در مخاطبین از بابت تصمیم ایران در جهت نابودی اسرائیل بوده اند. در ادامه نیز تاثیر مخرب تروریست که در این فیلم، ایران خوانده می شود به تماشاگر غربی القا می شود تا براساس درامی شکل یافته از خیالی واهی و دورغین این مساله در ذهن مخاطب جهانی ثبت شود که ایران، خطری جهانی برای بشریت است! و این نگاه دروغین در سراسر این فیلم مخدوش ادامه دارد. در واقع پروژه اسلام هراسی و ایران ستیزی غربی ها در آثاری این چنین که با دسیسه ای چون ایران هسته ای شکل یافته است، چنان است که حتی در بخشی از فیلم سخنان نماینده اسرائیل گنجانده شده است که دغدغه های خود را از طریق تریبون ساخته شده توسط صهیونیست های هالیوودی به مردم امریکا مطرح می کند.
فیلم اورشلیم؛ شمارش معکوس با طرح ذهنیت سازی دروغین در نهایت به یک جمع بندی ایدئولوژیک می رسد که نهایت عقده های درونی غربی ها را برملا می کند. در بخش های دیگری از فیلم، "ایو" به عنوان نماینده اف بی ای "جک" را ملاقات می کند و از تهدیدهای جاسوس ها می گوید و در میان گفته های مامورین اف بی آی، دوست آرلین در جملاتی مضحک می گوید که ایران و روسیه تمدن بشری و نظم نوین جهانی را تهدید می کنند! در این فیلم نیز براساس داده ای توهم زا، پایان جهان به سال 2012  پیوند می خورد و در این میان اشاراتی عجیب چون واژگونی و دگرگونی آسمان و زمین به تصویر درمی آید.
ایران ستیزی در این فیلم چنان است که مردمانی عاریه ای با نام تقلبی ایران و با اتصال به زبان فارسی نشان داده شده که نشان القاعده دارند و در پی بمب گذاری در خاک امریکا و دیگر نقاط جهان هستند. در این ارتباط سازمان های جاسوسی امریکا در پی خنثی سازی نقشه های بمب گذاران هستند. در پایان فیلم فعال حقوق بشر بعد از خواندن انجیل و برگشتن به باورهای همسرش که به پیش بینی های نوستراداموس اعتقاد داشت، در فضایی آرامش بخش به زندگی خود ادامه می دهد و بقیه مردم که برخلاف این عقیده هستند، در عذابی دردناک بسر برده و در جهنمی سخت گرفتار می شوند.
مجموعه دیگری که در راستای اهداف پنتاگون و با هویتی جعلی از حقیقت ماجرا در قالب پوششی تصویری بر علیه کشور ارزنده ای چون ایران توطئه می کند، سریال هوملند بوده که ساخته و پرداخته سرمایه و ذهن ناپاک صهیونیست ها است. در این سریال نیز نشانه های روشنی از شکل بخشی به ایران هسته ای و ترسناک و دامن زدن به نقش مخرب این کشور در سطح جهان به چشم می خورد. داستان سریال از این قرار است که نیروهای ویژه آمریکایی طی عملیاتی راهی عراق می شوند، اما در کمالِ تعجب با فردی روبرو می‌شوند که ادعا می‌کند آمریکایی است. مردی با شمایل خاص و چهره ای رنج کشیده که مشخص می شود نامش اسکات برودی است و در طی ۸ سال اسیر القاعده بوده است. سازندگان هوملند چنان تار و پود سیاست را در این سریال پیچانده که با توقف کوتاه مدت از ساخت آن، دامنه پرداخت خود را به نتیجه مذاکرات سیاسی متصل داشتند که این مساله در نوع خود بسیار عجیب است. برای نمونه در آخرین قسمت از فصل سوم این سریال می‌بینیم که کل ماجرای عملیات اطلاعاتی انجام شده در ایران به توافق اولیه‌ هسته‌ای در ژنو وصل می‌شود. به طوری که مسئول اصلی عملیات فوق در گفتگویی که با همسر خود دارد، به نقش این عملیات در این توافق اشاره می‌کند. واضح و روشن است که این پایان‌بندی در فصل سوم سریال با توجه به مذاکرات هسته‌ای شکل گرفته است و سازندگان اقدام به تغییر سناریوی اولیه سریال کرده‌اند.
طرحی مشخص در جهت نقشه های موزیانه غربی ها در لشگرکشی های به ظاهر انسان دوستانه به جهان و با نمایشی دروغین از سودای از میان بردن بمب های هسته ای در صورتی که خود، شبکه ای به هم پیوسته از جنایت، خیانت و رسوایی بشری را در پرونده تاریخ داشته و همچنان لکه های ننگ سیطره بخشی خود را در جهان حفظ می کنند.

منبع مطلب


http://www.harfeakhar.com

 با لایک یا نظردهی خودتان  سنگر را به فعالیت بیشتر وا میدارید

  • we resist

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی